כתב שירות למוצרי חשמל
כתב שירות למוצרי חשמל
למען הנוחות, כתב זה נוסח בלשון זכר בלבד ואולם הכתוב מכוון באופן שווה לזכר ולנקבה.
1. כללי והגדרות:
1.1 כתב שירות זה הינו בין הלקוח כהגדרתו להלן לבין סי.אס.בי מוצרי חשמל בע”מ
ח.פ. 513104786 מרח’ המסגר 1 לוד (להלן “החברה”).
1.2 “הלקוח” – האדם אשר פרטיו מופיעים על גבי כתב שירות זה או הקבלה המצורפת.
1.3 “הקבלה” – קבלה ידנית או חשבונית דיגיטלית הנשלחת בהודעת טקסט למספר הטלפון הנייד שניתן בעת הרכישה.
1.4 “המכשיר” – מכשיר/י החשמל שפרטיו/פרטיהם מופיע/ים על גבי כתב שירות זה או הקבלה, ומתוצרת בוש, סימנס,
קונסטרוקטה וגגנאו בלבד; לא כולל אביזרים נלווים, והכל בלבד שמצויים כולם ביחידת דיור אחת.
1.5 . “ימי עסקים” – ימים ראשון עד חמישי בשבוע שאינם ערבי חג, חג ושבתון.
2. תשלומים – הלקוח ישלם לחברה:
2.1 את הסכום כמופיע על גבי כתב שירות זה או הקבלה (להלן “התמורה”).
2.2 סך של 150 ₪ עבור השתתפות בגין כל ביקור טכנאי בתקופת השירות (להלן “דמי ההשתתפות”) ובגין כל מכשיר. ככל
שביקור טכנאי הינו לתיקון למעלה ממכשיר אחד, יגבו דמי ההשתתפות בגין כל מכשיר בנפרד. נגבו דמי השתתפות – לא
ייגבו דמי השתתפות נוספים בגין תיקון חוזר של אותה תקלה באותו מכשיר שיבוצע במכשיר במשך ששת החודשים העוקבים.
למרות האמור לגבי מותגי ומכשירי יוקרה, דמי ההשתתפות יהיו בסך 450 ₪. רשימת המכשירים המוגדרים כמותגי ומכשירי
יוקרה מופיעה באתר .www.csb.co.il
3. השירות:
3.1 החברה תתקן כל קלקול במכשיר וככל הנחוץ, תחליף כל חלק הטעון החלפה, על מנת להביא את המכשיר לפעילות תקינה,
והכל בכפוף לתנאים המפורטים בכתב שירות זה.
3.2 לקוח הנדרש לשירות, ייצור קשר עם החברה במספר הטלפון: 2220 * או 08-9777222 (להלן “קריאת השירות”).
3.3 . השירות על פי כתב שירות זה למכשירים הבאים: מכונת כביסה, מדיח כלים, מייבש כביסה, מקרר, מקפיא, תנור, כיריים,
קולט אדים ומכונת קפה, יינתן ע”י החברה בכתובת הלקוח ואולם ככל שלא ניתן לתקן את המכשיר בבית הלקוח – יילקח
המכשיר לתיקון במעבדה ע”י החברה.
במידה ונלקח המכשיר לתיקון במעבדה ולצורך הובלתו יידרשו שני מובילים או יותר (בין היתר מפאת מיקומו או בשל הצורך
בהובלתו במדרגות צרות/לוליאניות או מדרגות מעץ), ייגבה תשלום נוסף מהלקוח בסך 120 ₪ עבור הובלה לכל כיוון.
מכשירים אחרים (“מוצרים קטנים”), יטופלו במעבדת השירות ובהתאם יהא על הלקוח להביא את המכשיר לאחת מתחנות
השירות כפי שיימסרו ללקוח ע”י החברה במועד קריאת השירות וכן כמופיע באתר האינטרנט של החברה www.csb.co.il
או לחנות ממנה נרכש המוצר. עם תום התיקון יושב המכשיר לתחנת השירות או החנות אליה נמסר.
3.4 מועדי השירות
3.4.1 שירות במעבדת השירות – יינתן תוך 7 ימי עסקים ממועד קבלת המכשיר בתחנת השירות.
3.4.2 לוח הזמנים להיענות החברה לקריאות שירות של הלקוח כאשר השירות ניתן בכתובת הלקוח:-
לקוח שכתובתו במרחק של עד 30 ק”מ מתחנת שירות של החברה – תוך 6 ימי עסקים.
לקוח שכתובתו במרחק של למעלה מ- 30 ק”מ מתחנת שירות של החברה – תוך 7 ימי עסקים.
במקרה של תקלה המשביתה את פעולת הקירור של מקרר, יינתן השירות תוך יום עסקים אחד ממועד קריאת השירות.
מועד מתן השירות יתואם עם הלקוח ע”י החברה.
3.5 כתב השירות יחול רק על מכשיר שהיה תקין במועד תחילת תקופת השירות.
3.6 החברה תרכוש חלקי החילוף מיצרן המכשיר או מיבואנים מורשים.
3.7 ככל שלא ניתן יהיה לאתר בישראל חלק חילוף מתאים מספק מוכר עבור המכשיר התקול, לא יתוקן המכשיר. במקרה כזה
וככל שהמוצר הושבת, יוצע ללקוח (לבחירת החברה), להכניס מוצר אחר תחתיו לכתב השירות (ככל שהוא תקין באותו מועד
ועומד בתנאי כתב שירות זה), או לשדרג את המוצר לחדש (או מוצר מעודפים) בתמורה כספית או לבטל את השירות בגין
מוצר זה (שאז יהא הלקוח זכאי להחזר יחסי של חלקו של המוצר מכלל דמי השירות). ללקוח לא תקום טענה כנגד החברה
בגין כך.
3.8 לא הצליחה החברה לתקן את המכשיר (בכפוף לתנאים ולהחרגות שבכתב השירות), יהא עליה לספק ללקוח מכשיר חלופי
בעל תכונות דומות, ככל שניתן ואשר שווי השוק שלו במועד ההחלפה יהיה דומה לשווי השוק של המכשיר התקול.
3.9 על הלקוח לאפשר גישה מתאימה, נוחה ובטוחה למכשיר באופן שניתן יהיה לתקן את המכשיר בלא סיכון לטכנאי. פירוק
והרכבה של מכשירים (ממדף, ארון וכו), הורדה של מייבש כביסה לרצפה (לרבות אם הוא מצוי מעל מכונת כביסה כאשר
התיקון הינו למייבש או למכונת הכביסה) ופתיחת קירות גבס, יעשה ע”י הלקוח בלבד טרם מתן השירות.
3.10 השירות אינו כולל: בכל מכשיר – חלקי זכוכית, חלקי פח, חלקי פלסטיק, חלקי אמייל, חלקי גומי (לרבות צינורות וגומיות
אטימה),; חלקי קלקר ובידוד; רשתות; כיפות ומבערים; נורות תאורה; מצתים; משטח עליון; מערכת קירור; צנרת ו/או צמת
חוטים בדלת או בגוף המקרר; קיוסק ומייצר קרח על כל חלקיו. במכשיר משולב גז – השירות אינו כולל את מערכת הגז עד
לחיבור למכשיר עצמו. במכונות קפה – השירות אינו כולל יחידת חליטה.
3.11 מובהר, כי השירות איננו כולל תיקון של המכשיר או החלפת חלקים בו במקרים כדלקמן – שבר במכשיר; הקלקול נובע
משימוש הנוגד את הוראות יצרן המכשיר; הקלקול נגרם מכוח עליון/שריפה או מתקלות או הפרעות ברשת החשמל והגז הפרטית או
הציבורית; הקלקול נובע מאי תקינות שקע/מוליכים/נתיך/הארקה;הקלקול נובע מטלטול המכשיר ממקום מגורי הלקוח לכתובת
אחרת; הקלקול נובע מנזק שנגרם ממכרסמים/חרקים/זוחלים למיניהם; מדובר במכשיר אשר נעשה בו שימוש למטרות מסחריות
או ע”י גוף מסחרי; המכשיר תוקן בתקופת השירות או הוכנסו בו שינויים ע”י כל אדם ו/או גוף אחר זולת החברה ו/או מי מטעמה;
הקלקול נובע ממעשה/מחדל אשר נגרמו ע”י הלקוח ו/או מי מטעמו בזדון ו/או תוך מעשה מכוון; הקלקול הינו תוצאה של מלחמה/
מעשה איבה/חבלה/ טרור.
4. תקופת השירות :
4.1 מועד תחילת השירות:
4.1.1 בגין מכשיר שאינו במסגרת תקופת האחריות/כתב שירות – כתב השרות יכנס לתוקף במועד המצוין ע”ג כתב השירות או
בחלוף 30 ימים ממועד הקבלה (תקופת המתנה).
4.1.2 בגין מכשיר המצוי כבר בתקופת כתב שרות קודם – כתב שירות זה יכנס לתוקף מיד עם תום תקופת השרות הנוכחית
וכמצוין ע”ג כתב שירות זה או הקבלה.
4.1.3 בגין מכשיר המצוי בתקופת אחריות ו/או האחריות הנוספת שניתנה ו/או נרכשה מהחברה – כתב השירות יכנס לתוקף
מיד עם תום תקופת האחריות/האחריות הנוספת וכמצוין ע”ג כתב שירות זה או הקבלה.
4.2 תקופת כתב השרות הינה כמצוין ע”ג כתב שירות זה או הקבלה, החל ממועד תחילת השירות.
4.3 הלקוח יהא רשאי לבטל כתב שרות זה, בכל עת, בהודעה לחברה ובכפוף להוראות הדין ולתשלום כאמור בכתב שירות זה.
4.4 הודעה על ביטול כתב שירות זה תינתן בטלפון שמספרו: 2220 * או 08-9777222 או במשרדי החברה או בדואר רשום
לכתובת: המסגר 1 א.ת. צפוני לוד 7129801 או בדוא”ל [email protected] או בפקס שמספרו: 08-9777245 או
באתר האינטרנט בכתובת www.csb.co.il . על הלקוח יהא לציין בהודעה את שמו, כתובתו ומספר הטלפון שלו.
4.5 הודיע הלקוח על ביטול כתב השירות לפני תחילת תקופת השירות או לאחר תחילת תקופת השירות וכל עוד לא נפתחה
קריאת שירות, לא ייגבו דמי ביטול. נפתחה קריאת שירות עד להודעת הביטול – יחוייב בדמי ביטול בסך של 250 ₪.
4.6 לקוח אשר מסר הודעת ביטול יהא זכאי להחזר (או אי גבייה ככל שטרם נגבה) של החלק היחסי של התמורה שנותר לתשלום
עד תום תקופת השירות המקורית (דהיינו התמורה הכוללת מחולקת במספר ימי תקופת השירות, כפול מספר הימים
שנותרו עד תום תקופת השירות המקורית) בניכוי דמי הביטול (ככל שחלים) וכל סכום נוסף שנותר הלקוח חייב לחברה.
היתה לאחר התחשבנות זו, יתרה לזכות החברה, היא תהא רשאית לגבות אותה מהלקוח.
5. הלקוח מתחייב להודיע לחברה על שינוי כתובתו.
6. במצב של כוח עליון, מלחמה, פעולות איבה, מהומות, סגר עקב מגפה וכיוצ”ב או אם ההגעה ללקוח מהווה סיכון ביטחוני, לפי
שיקול דעת החברה, רשאית החברה לדחות את מתן השירות עד לאחר סיום המצב (במקרה כזה יהא הלקוח רשאי, בתיאום,
להביא את המכשיר למעבדת החברה והוא יתוקן שם).
7. יובהר כי לא חלה על הלקוח חובה חוקית למסור לחברה את המידע אותו התבקש למסור, והוא רשאי לסרב למוסרו
(“המידע” לצורך סעיף זה הינו: פרטים אישיים, מספר הטלפון כתובת ודוא”ל), ואולם אי מסירתו עלולה לגרוע מאפשרות מתן השירות.
המידע נדרש לצורך: קשר עם הלקוח, מתן שירות ללקוח, ניהול מועדון לקוחות, ניהול מכירות, שיווק וגיוס לקוחות ודיוור ישיר. המידע
יימסר רק לגופים אשר נותנים לחברה שירותים בתחום השירות, התפעול, שיווק ושימור לקוחות, חוקרי שוק ומעבדי נתונים ואיחסון
מידע. בכל עת רשאי הלקוח לפנות ולבקש הסרת פרטים ממאגר המידע, בכתובת כדלקמן [email protected]